Job Detail

Assistant aux VPO's (h/f)

Inseriert am: 11.06.2019

Hotel or Entity Accor Switzerland




City


Crissier


State


Vaud


Region/Country


Switzerland 

Accor is a world-leading travel & lifestyle group and digital innovator offering unique experiences in more than 4,500 hotels, resorts and residences across 100 different countries.

We have an unrivaled portfolio of international hotel brands, spanning the entire spectrum, from luxury to economy. Our portfolio includes such legendary properties as The Raffles Singapore and The Savoy in London.

Accor has been providing outstanding experiences for more than 50 years.

The Group has successfully expanded its range of services, becoming the leader in luxury private residence rental with more than 10,000 stunning properties around the world. Accor is also active in providing concierge services, co-working spaces, world class dining experiences, events management and a variety


Contract



















Job Level

Job

Job
Fixed-term contract: No
Status Full Time
Anticipated Start Date 01-08-2019

Contact




Béatrice Canuto


beatrice.canuto@accor.com




+41216372473


Skills




Level of Education


Vocational education


Areas of study


Hospitality Management


Professional experiences


3 to 5 years


Languages essential


French

German

English (Working level)


Essential and optional requirements


Vos missions principales sont les suivantes:
• Gestion des appels, tenue à jour de l'agenda, organisation des déplacements, rédaction de
courriers et e-mails
• Préparation de présentations pour les réunions
• Organisation de la logistique des réunions d’encadrement, des tables ouvertes collaborateurs
• Etablissement d’ordres du jour, compte rendus et suivi de l’application des décisions prises
• Coordination entre les services support et les hôtels, garant de la bonne transmission de l'information vers les hôtels
• Gestion des notes de frais des Vice Presidents
• Participation active aux réunions
• Implication dans l'animation et le déploiement des projets pour les différentes marques
• Collaboration et support dans un pôle d’assistantes à la direction
• Collaboration dans divers projets
• Contrôle et validation de factures












Key tasks

Le deux Vice President Operations sont en charge d'hôtels Accor en Suisse et en Allemagne. L'assistant coordonne leurs agendas et est en contact direct avec les directeurs des hôtels pour le suivi des projets. Nous recherchons un champion en coordination dôté d'un flair pour la communication qui sait gérér 1000 détails dans son quotidien.
Vous integrez une équipe au service des hôtels de toutes les marques du Groupe et profitez des avantages collaborateurs avec votre carte Bienvenue.
Le lieu de travail en Suisse peut être discuté.
Apply to this vacancy

Details